comenzi@celsiusonline.ro | Suport pentru Comenzi, Tehnic, Sesizari: 0371234575 | 0371236494
0
0
Produse

Returnarea produselor

Politica de returnare

Ati comandat de la noi? Comanda ajunge la adresa specificata de dumneavoastra pentru livrare, cu un curier .

IMPORTANT: Aveti optiunea DESCHIDERE COLET pentru a verifica daca produsul este nedeteriorat in timpul transportului, este complet si conform, In caz contrar, este necesar sa ne semnalezi acest lucru imediat, la receptionarea produsului si sa inchei un proces verbal de neconformitate cu curierul.. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

Consumatorul fiind definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul persoanelor juridice.

Pentru a va exercita dreptul de retragere , completati formularul de retur.

Important! Costul de transport pentru retur va fi suportat de către Consumator .

Conditii de returnare:

Poti returna în termen de 14 zile de la data livrării.

Produsul/produsele  trebuie impachetate corespunzator de catre dumneavoastra (cel ce returneaza) pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului.

Nu se accepta pentru returnare produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, produse care prezinta urme de consum sau de uzura, etc. Consumatorul este responsabil in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul trebuie sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa testeze un cablu/adaptor, nu sa il foloseasca si sa existe urme evidente de folosinta indelungata.

Produsul trebuie returnat, impreuna cu toate accesoriile primite, certificatul de garantie si o copie a facturii.

Nu se accepta returul daca ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.

 

Toate produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate de către tine: urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt însoțite de toate accesoriile.

Orice modificare a stării produsului față de modul în care a fost livrat sau deteriorarea ambalajului original ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate. 

Trebuie să returnezi produsele în ambalajul original, însoțite de etichetele inițiale, intacte, certificatul de garanție în original, dacă a fost emis de producător/ distribuitor și toate documentele cu care ți-au fost livrate.

Dacă produsele pe care ți le-am livrat au fost însoțite de eventuale cadouri, când returnezi produsele trebuie să returnezi si cadourile.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul produselor le putem accepta doar dacă sunt sigilate.

Nerespectarea acestor conditii poate duce la refuzarea cererii de retur. Aceasta decizie va fi comunicata in baza unei constatari estetice si tehnice a produsului returnat.

NOTA: Returnarea contravalorii produsului este efectuata DOAR prin virament bancar, avem rugamintea sa completezi contul IBAN in momentul inscrierii cererii de retur sau sa il aveti pregatit in momentul in care veti fi contactat de unul din reprezentantii nostri. Nu se vor percepe comisioane suplimentare pentru returnarea contravalorii produselor.

Verifică mai jos care sunt condițiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească produsul tau:

Electrocasnice mari:

Este recomandat să returnezi aceste produse sigilate. Dacă le-ai desigilat le poți returna doar dacă nu au fost instalate/ montate sau folosite.

Electrocasnice mici de bucătărie:

Aparate mici de bucătărie, Espressoare de cafea, Fiare / Stații de călcat, Aspiratoare, Cuptoare cu microunde și alte aparate electrocasnice mici.

Poți returna aceste produse doar dacă sunt sigilate. Dacă le-ai desigilat le poti returna doar dacă nu le-ai folosit.

Produse pentru climatizare și Boilere:

Aparate de aer condiționat, Ventilatoare, Umidificatoare / Dezumidificatoare de aer.

Este recomandat să returnezi aceste produse sigilate. Dacă le-ai desigilat le poti returna doar daca nu au fost instalate / montate.

Televizoare, Home cinema - Audio - Video:

Poți returna aceste produse conform informațiilor din secțiunea “Conditii generale care se aplica tuturor produselor”, de mai sus.

Aparate foto, camere video:

Înainte să returnezi aparatele foto și camerele video asigură-te că ai șters eventualele fotografii și înregistrări, astfel încat sa putem readuce produsul la starea inițială.

Computere: Laptopuri, notebook-uri, desktopuri PC, monitoare.

Înainte să returnezi unul dintre aceste produse asigură-te că nu este protejat de parole setate de către tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât să putem readuce produsul la starea inițială din punct de vedere software.

Nu poți returna niciunul dintre aceste produse dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care ți le-am livrat.

Telefoane mobile, tablete si accesorii

Înainte să returnezi unul dintre aceste produse asigură-te că nu este protejat de parole setate de către tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât să putem readuce produsul la starea inițială din punct de vedere software.

Nu poti returna niciunul dintre aceste produse dacă au licențe OEM activate sau de pe care ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe cu care ți le-am livrat.

Nu poti returna produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;

Poți returna foliile pentru tablete și telefoane mobile doar dacă nu le-ai folosit.

Imprimante, scanere, consumabile.

Nu poți returna imprimantele și multifuncționalele ale căror consumabile le-ai desigilat.

Poți returna consumabilele de tipul acumulatori, cartușe pentru imprimantă, accesorii de birotică și papetărie, doar dacă sunt sigilate.

 

Pasii care trebuie urmati la initierea unui retur:

1. Se completeaza o cerere de Retur AICI.

2. Se asteapta aprobarea cererii de catre un agent din magazin.

3. Impacheteaza corespunzator coletul, recomandam sa puneti intr-o alta cutie astfel incat acesta sa nu fie deteriorata pe parcursul transportului.

4. Te rugam sa nu indepartezi etichetele produsului. De asemenea nu aplica sckotch sau etichete pe produs.

5. Produsul va intra in posesia noastra doar prin livrarea printr-o firma de curierat rapid catre noi. Nu se accepta produse expediate prin posta sau aduse personal la sediul firmei noastre.

6. Taxele de expediere vor fi suportate integral de catre client!

Pentru informatii suplimentare privind returnarea produselor ne puteti contacta la telefon 0738313281 in timpul orelor de program sau ne puteti scrie la adresa retur@celsiusonline.ro.

Continuarea activitatii dumneavoastra pe site-ul www.celsiusonline.ro, presupune acordul cu acesti Termeni si Conditii.